Witajcie,
wpadłem, myślę na ciekawy pomysł i w najbliższym czasie będę starał się go zrealizować. Otóż mam zamiar nieco rozbudować mój blog i wyposażyć go w kilka dodatkowych funkcji tak aby stał się on miejscem spotkań. Każdy kto tu zagląda ma z całą pewnością problem i szuka jakiegoś rozwiązania. Ja niestety nie jestem w stanie pomóc ale być może ktoś z Was będzie potrafił. Tak więc w nowej odsłonie blog będzie
bardziej interaktywny tak aby każdy z każdym mógł sobie porozmawiać, wymienić się doświadczeniami i być może pomóc. Nie wiem jak długo mi to zajmie ale będę starał się streszczać.
A tak a propos poprzedniego posta jest naprawdę dobrze. Coraz lepiej. W moim zachowaniu i działaniu jest jeszcze mnóstwo chaosu ale z czasem to minie bo mam sporo pracy i coraz bardziej skupiam się na pracy niż na sobie i moim problemie. Po prostu nie mam czasu na złe myślenie.:-)
Jak macie pomysły co do nowej odsłony bloga to z przyjemnością czekam na jakieś sugestie.
Pozdrawiam